Khamis, Februari 19, 2009

uh..uh....uh...uhhuuuu.....

tarikh sebenar entry : 20 Oktober 2008

pagi nih adelah pagi yg kecewa.....pagi yg gelap.....knape? pasal stokin kesayangan aku dah ilang sebelah......stokin tu cantik (dimata aku)...kaler pink, kt ujung dia ade muka lembu.....ade tompok2 itam macam kt badan lembu...uhuhuuuu......dan yg lagi aku bengang, pagi ni aku dtg keje tak pakai stokin, sbb aku yakin stokin kesayangan aku tuh (stokin lembu aku panggil) yg aku tinggalkan dlm kete member aku tuh ade dua2 belah..skali tgk tinggal sebelah je....huaarghhhh!!! dah aku terpaksa bekerja seharian pakai kasut smata2 tanpa stokin....eeeeeeeeeeeeee....geramnyeee!!!!!!! patutla aku rase nk bwk stokin extra td, tp tak plak gi amek, ayam betul!! agak2 kalo aku balik umah amek stokin, ade peluang tak kene lastik ngan bos aku?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan