Khamis, Februari 19, 2009

halah halaahhh.....

tarikh sebenar entry : 4 Februari 2009

sakit lutut plak....dua2 belah plak tu........nak bengkok kaki pon susah...cam ade bende tersengkang kt tempurung lutut...datang gile dia, dia kacau skali muscle sekitar area atas lutut....dah lama gak, tp bile aku "cuti" dari joging, ok.....ye.......dia jadi lagi teruk (tak teruk sgt, tp cukup utk buat aku hangen) pasal beberape minggu lps, aku jatuh mase main badminton..jatuh tersungkur plak tu...perghh..malu.....aa...mase raya cina tu lak aku start balik joging....lps tu la....bile duduk lama tuh...peh..smlm turun dr bas pon nyaris tersungkur lagi...kaki susah nak bengkok.....bile dah bengkok, nak lurus kan plak problem..ade sket rase seriau......ade juga bunyi letupan kecil2an mengiring pergerakan lutut aku....nak bangun duduk pon dah serupe org mengandung daaaa.......lenggok jalan pon kadang dah cam forrest gump mase kecik....siot je..aku minom anlene pon lutut leh problem lagi...chaissssttt!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan