Khamis, Februari 19, 2009

aku cukup pantang kalo kete yg berkuasa lagi tinggi dr kete bapak aku bergerak slow mellow.......

ok, cam biasa aku terbangun lambat, jadi tak dpt la nak gi keje naik komuter. so aku drive ke opis, dgn ditemani bapak aku (sbb nnti dia bwk kete tu balik). ok, keluar ke highway dr umah aku tuh, peh, mata aku tibe2 mengantuk yg teramat2....nyaris aku langgar kete dpn aku tu..(tak pasti ape brand, tapi aku tau kete mahal). ok la kat situ takde ape sgt cuma aku bertarung dgn rasa mengantuk gile.

yang hangennya, aku dah la ngantuk, masuk je kt susur masuk ke usj tuh, depan aku ada satu kete mercedes, model tak la baru sgt, dan tak la lama sgt...halaaa.....stakat lalu atas jalan tampal yg boleh tahan rata...takkan la nak brek2 kot....nasib baik aku pasan dia brek...kalo tak, main blkg plak karang....pastu all the way slow..kamon la.....lu bawak mercedes tau berbanding aku yg memandu proton iswara aeroback 1.3 keluaran taun 2001 (agaknye la aku pon tak ingat)..haduuuhhhhaaiiii.....pas aku dah potong kete tu, tibe2 kt blkg aku ade satu kete mahal jugak hon2 nak cepat...ok la aku tuka lane tgh balik....skali ade plak kete persona kaler plum kt depan aku...dgn kelajuan yg layak utk duduk di lane kiri skali (atau lagi tepat lane kecemasan)..hadumaakkkk...tolongla ....paling koman ko punye kuasa kete tu 1.5...baru beli kete ke bang!!!!!! ke baru dpt lesen!!!! warrrghhhhh!!!! dah la mata dah start pedih, kepala tak stabil, perut lapar lagi.....ade je yg nak bikin aku panas.....hishh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan