Khamis, Februari 19, 2009

sudah kawen ka??

tarikh sebenar entry : 19 Oktober 2008

masuk kali ni dah dua org bangla shell tepi highway tanye soklan camtu....damnn....aku plak tak reti nak tembak org tak tentu pasal, jadi dgn senyum manis aku pon bertanye, "nape kalo dah kawen?" "sudah kawen ka belom?" dia tanye aku balik. cilakak, dia tak puas ati, patut aku la yg tak puas ati..aku dah start goyang dah ni....lalu dgn slambe, dan masih dgn senyum manis (senyum bahagia la konon) aku pon jawab, "dah.." perghhh, gile yakin dan nekad! aku igt dah setel smpi situ je, skali dia tembak, "brape taun kawen?" waaahhhhh!!! gile detail mamat bangla nih, kang aku simbah petrol kang.....lelebih plak....aku pon, sambil tangan angkat nozzle dr tmpt dia, ligat pk brape taun yg aku kira logik dan bertepatan dgn gaya senyum "bahagia" aku tuh..."setaun." waaaaahhhhhhh!!!!! gile van damme punye statement!!! aku dah rase nak tergelak...tah sape la agaknye hasben aku tuh.....waaahahahaahhhahahah!!! tp demi selamatkan diri beb, ape pon boleh jadi! huuu..kalo tak, dah tentu aku dilarikan ke lombok...eh, itu indonesia....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan