Khamis, Februari 19, 2009

alahai si bangla shell....

tarikh sebenar entry : 25 November 2008

masih igt lagi dgn bangla yg aku citer ari tu? heh, smlm aku gi shah alam ngan mak aku. dan dalam perjalanan tu aku gi la isi minyak kt shell tepi highway tuh. dah sudah isi, aku pon dah ready nak jalan, tibe2 mak aku tanye, "bangla tu apehal asyik pandang ko senyum2 tu?" "bangla tu la yg sebok tanye dah kawen ke belom.." jwb aku tak kuase. mak aku punye la gelak, seraya menambah, "td mak senyum kt dia, punya la dia angkat tangan, seronok sgt la tu!" lalu terus mak teringat kt bangla petronas time dia hantar aku gi skolah dulu....tp bangla petronas zaman skolah aku tu mmg baik, dia la yg ajar aku camne nak isi minyak sume...hehehhehee....lalu aku citer yg ade lagi sorg bangla shell kt situ tanye soklan sama, dan segala kelentong yg aku ckp (rujuk entry "sudah kawen ka??"). pastu aku ckp kt mak aku, ade member ckp, bangla mmg attack pompuan yg kt jari dia ade satu cincin, atau takde langsung. lalu mak aku menyarankan supaya aku pakai cincin.


hah? ape??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan