Khamis, Februari 19, 2009

aaa..lagi skali.........

tarikh sebenar entry : 31 Disember 2008

masih igt bangla shell yg aku citer dalam entry terdahulu? haaa, igt tak mamat bangla yg tanye dgn detail aku kawen bape taun sume tu? ok, ni kira second time dia menyibuk hal "rumahtangga" aku. hari sabtu tu, aku nak gi amek member aku, so, isi la minyak dulu. lps bayar tu, aku berjalan ke kete, dan mamat bangla nih dah stenbai kt tank minyak, sambil menggayakan jalan cimpanzee (nak kate aku gemok la tu) sambil tersengih sengih. kemudian dia tanye "awak punya suami suka ka awak badan ini macam?" "hah??" aku tanye dia balik. "awak punya suami tak marah ka badan ini macam?" dia ulang soklan, sambil senyum senyum. aku dah start nak menyirap. "ntah, dia suke je." aku jawab ringkas. "dia suka ka?" tanye dia, cam bajet aku menipu la tu, nak kasik sedap ati. "suka je, dia tak marah pon." aku jawab lagi. ok, aku igt sampai situ sudahnye.


"anak brapa org? sudah ada ka?" dia sambung interview. aku mmg dah stok tak pandang muke dia, "takde. takde anak." "dalam pon takda?" tanye dia lagi, sambil pegang perut. perut dia la, bkn perut aku. haishhh!!! "brapa taun kawen?" dia tanye lagi, konon pelik la apsal aku takde anak lagi kalo dah kawen. eeee..suke ati aku la, aku yg nak mengandung, aku yg nak beranak!!!! "baru setaun la...rilek la..ape nak kecoh kecoh??" aku jawab lagi, kira penyabar gak aku ni......"tak elok la suda kawen takda anak. lagipon pompuan bla bla bla....." dia membebel nasihatkan aku. wah, tak sangka shell dah ade konsultant perkahwinan! "kakak saya doktor, dia boleh tolong...." pangg!! sudah.......lebih dah mamat ni......"aaaa..takpe..takpe....time kasih je......lain kali ye.." aku terus masuk kete, start enjin dan blah dgn perasaan menyirap..ni dah stok sirap limau masam gile punye menyirap.

kali ketiga kalo dia tanye lagi, mmg slambe aku isi petrol RM20 stret masuk perut dia.

nota: ingin rasenye aku nak mencarut..............@#$%^&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan