Khamis, Februari 19, 2009

ooooouuuuu..seksi....

tarikh sebenar entry : 29 September 2008

aku tidak spt pempuan biase...tp aku tidak pengkid..cuma aku sgt la sukenye bertshirt dan jeans dan sneakers ke mane je aku pegi, ye, juga ke tmpt keje (biase la..keje cam aku, mane leh nak pakai kemas2..stuck ohhh!!) aku mempunyai 4 snickers..eh, tu coklat..sneakers, dan cume sepasang sandal ipanema?? (tu pon mak aku belikan..sbb beliau tensen aku asik pakai sneakers je..) tp td, aku gi cari kasut raye..(bertaun gak aku tak beli)..tu pon pasal aku terberkenan kt kasut yg adik angkat aku beli...(wedges?? noooo...) yessss....raun punye raun punye raun, akhirnye aku berbalik ke kedai pertama aku pegi...dan aku angkat satu wedges (bape inci tah tumit dia..4 ade kot..) perghh..seksi plak aku rase...hahahahah!! takpe la...lgpon sepasang je......tu pon tah la bape kali setaun aku pakai tuh...ntah2 time raye nih je la kot.....haiyakkk...tp, aku nak pakai ngan ape lak kasut tuh? baju kurung je pon yg aku ade....yg lain sume tshirt, jeans...hurmmm..baju kurung, wedges kaler purple....statement tuh!! statement!!! tp, kalo beraya, aku yg akan memandu, dah sah la aku pakai siper...cume pakai wedges tu bile nak berjalan ke rumah sedare mare dr kete, dan balik semula ke kete dr rumah diorg..hoo...lain la kalo bwk kete auto kan...nih manual..mau eksiden aku kalo pakai wedges 4 inci tu utk memandu...huhuhuuu...ah, janji seksi! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan