Khamis, Mac 12, 2009

maafkan aku, aku yang bersalah.....

sudah seminggu kau tiada disisiku. aku benar-benar terasa kehilangan. kalau dulu, kau setia menemaniku, pulang bersama, agar aku tak kesunyian dalam perjalanan. kau juga setia melindungi saat aku ditimpa kesusahan, dan aku tau, kau gembira bersama aku, dan aku juga gembira bersama kau. kau adalah yang telah lama aku inginkan. dan akhirnya aku dapat memiliki kau. tapi sayang, kau tak lama disisiku. mungkin sampai setakat itu sahaja kau dihadirkan dalam hidup aku. sungguh, aku sangat berasa kecewa dengan perpisahan ini. sudah sedaya upaya aku pertahankan hubungan ini, agar tak terjadi perkara perpisahan ini. tapi aku tau, ini semua kerana aku, aku yang tidak melindungi kau walaupun kau selalu melindungi aku. oh, maafkan aku.............

WAHAI PAYUNGKU!!! AKU TAK SENGAJA TERTINGGAL KAU DI STESEN KOMUTER SUBANG JAYA MINGGU LEPAS!!!

dan aku harap sesiapa yang jumpa kau jaga kau dengan baik....uhuhuuuu......

amigos para siempre,
tuan kau yang lalai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan