Jumaat, Jun 19, 2009

tuduhan melulu

malam tadi, aku menceritakan ulasan manisan india secara oral pada kakak aku. aku ceritakan dengan perincian. bentuk-bentuk manisan yang ada, rasanya, teksturnya, semualah! dan dia juga turut menceritakan betapa dia terliurkan sejenis manisan yang terdapat di india town, klang. aku juga memberitahu betapa aku juga ingin menjamah manisan itu lagi. sedap! kira-kira aku bagi ulasan yang menunjukkan keterujaan dan apresiasi aku terhadap manisan tersebut.

"kau ni tiba-tiba saja gilakan manisan india ni, kau ada jatuh cinta dengan lelaki india ek? boifren kau orang india ek?" kakak aku tiba-tiba menyoal dalam nada menuduh.

itulah dia. pantang jengah kepala ke luar kotak sikit dah dituduh macam-macam. hish!

6 ulasan:

  1. Pertama kakak kau ni dah kahwin kebelum? Kalau belum yang nakkan dengan lelaki India ni bukan kau tapi dia.......

    BalasPadam
  2. dia dah kawen ade anak sorg.

    hasil kajian:
    perempuan dah kawen selalunya bersikap pelik. mereka juga menjadi pekak. keadaan fizikal perempuan lain tiba2 menjadi isu. perempuan bujang asyik disakat konon2 dah kemaruk nak berlaki. tiba2 boleh bercakap lucah tanpa segan silu. sesnsitif semacam.

    setakat yang saya lihat di depan mata la.

    masalahnya saya terliurkan manisan tu. takde kene mengena dengan nak goda lelaki india pun. biasala, org bujang mmg byk dilemparkan tuduhan.

    BalasPadam
  3. better lu pergi starbuck ker, dunkin donut ker, gula2 mentos ker dari terliurkan manisan india tu.. tak de maknanye.. indah khabar dari rupa.. gua penah rasa la beb.

    BalasPadam
  4. mmg ade yg indah khabar dari rupe..tp mysore pak yg aku makan tu mmg best betul....terngiang2 rasa dia kt lidah aku.....

    BalasPadam
  5. maybe pasal ko slalu kena ngorat dek bangla kot..tu yg dia tanye cam tu..hehe

    BalasPadam
  6. dia tak tau pasal tu..ala kakak aku tu mmg la camtu....asal aku cube bende baru sket, mesti tuduh aku jatuh cinta dgn org yg terlibat...nak goda la..apa la....cit!

    BalasPadam