Khamis, Julai 16, 2009

serabut

aku sudah serahkan cd FA pada printer sejam lebih yang lalu. setelah menerima tekanan dari pihak atasan (sebab silap buat amendment, arahan tak jelas), dan desakan dari pencetak supaya cepat. setelah 3 kali buat amendment (pasal ada teks yang klien tukar kepada teks baru), akhirnya cd itu diserahkan dengan selamat dan dengan rasa tak tenteram langsung.

aku tak selera nak makan selagi aku tak tengok buku itu siap, dan selagi event tak selesai. ayam goreng pun gagal menaikkan nafsu makan aku. dahlah aku yang kena uruskan hal-hal design semua.

aku ingat aku nak kerja kat kedai perfume la. ok tak?

3 ulasan:

  1. nanti klu kt kedai perfume kena hadapi tekanan mesti pastu ko nk apply keje kt pusat penyembelihan ayam lak kan..hehehe..

    BalasPadam
  2. Gua rasa baik jangan.. sebab tak pasal2 kene buang keje nanti.. lu bukan bole caya.. obses terhadap perfume.. silap2 tak sempat jual lu dah sembur seluruh badan lu lak nanti.. bersyukurla ngan apa yang ada skrg.. heheh

    BalasPadam
  3. cornflique: itu tak mgkn, sbb aku sangaaaat suka perfume...

    xpuasati: isk, itu aku nak study perfume tu..buat tambah pengetahuan..senang nak cong buyer nnti...untung2 naik pangkat, terus jadi pemilik kedai....mane la tau kan...

    BalasPadam