Rabu, Mei 06, 2009

huntington's

bos: jack! amacam laptop baru?
aku: oh, baru saja dilanda musibah malam tadi!
bos: hah, apa terjadi?
aku: mmc card tersangkut dalam card reader. tak boleh keluar. dah cungkil-cungkil pun tak mau.
bos: macammana boleh jadi macam tu?
aku: malam tadi cuba masukkan dalam slot, tapi tak detect. keluarkan. lepas tu masukkan lagi sekali. sekali nak keluarkan, tangan ni yang dah macam parkinson tertolak kad tu masuk lagi dalam. boleh detect, tapi lepas tu tak boleh keluar dah.
bos: tangan tu parkinson ke huntington? huntington dia attack your brain jugak tau!
aku: agaknyalah bos huntington..

ah! ini semua pasal pengaruh cerita "house" lah ni! mesti ada saja episod-episod dalam drama tu kalau aku berborak dengan bos. kes mmc card sangkut pun boleh jadi bahan.

2 ulasan:

  1. ringkas tapi padat..
    saya suka cara tulis kamu..

    BalasPadam