Isnin, Januari 31, 2011

makan di ikea

orang pergi ikea beli perabot, kita datang semata-mata nak makan.

cadangan asal sebenarnya nak tengok wayang, tapi entah macammana jadi "brisk-walking" pula. lagipun dah lama aku tak berjalan-jalan. asyik rumah-pejabat-rumah. kalau berjalan pun, dengan ahli keluarga. makanya hari sabtu lalu itu aku bertungkus-lumus berjalan, dari ikea ke the curve ke street market ke the curve dan ikano. tapi sebelum itu, kami alaskan perut di ikea dulu, aku pula baru-baru saja bersarapan sebelum bertolak. dan alhamdulillah, dibelanja.

almondy daim yang sungguh seksi!

barisan sandwich yang juga seksi. kalau lapar sangat memang tangan ni laju saja mencapai.
satu hari nanti nak makan ini pula.

muffin yang kelihatan sangat sedap. tapi sebab tak lapar sangat.

kami berkongsi 15 bebola daging. aku tak lalu sebenarnya makan dengan jem krenberi itu, tapi okay, aku selalu menilai tanpa mencuba. sedap rupanya.

dan almondy daim tadi. ternyata seksi.

kemudian kami ke Daiso, kedai yang aku sangkakan kedai hardware. rupanya ia kedai cool yang menjual pelbagai barangan Jepun. aku beli pouch bunga-bunga dan sekotak pensel yang sangat sempoi. Nanti nak pergi lagi dan beli sesuatu dari street market di the curve dan daiso lagi. parah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan