Jumaat, Mac 26, 2010

hilang seminggu

esok aku akan bertolak ke pulau pinang, cekingaut keadaan pakcik aku yang akan menjalani pembedahan membuang ketumbuhan di otaknya. doktor tak berani jamin, but he'll give his best shot. so, aku akan berada di sana seminggu. nak bawa laptop ke tak payah aa?? macam menyemak kereta saja. bukan ada wi-fi pun.

jadi, mungkin aku akan mengumpul bahan kat sana juga untuk tatapan anda semua.

ah, baru 9.40 malam aku dah mengantuk. hasil tahan mengantuk kat pejabat tadi, meleret-leret pula sampai malam. nak kena packing baju pula. malas betullah!

4 ulasan:

  1. smoge pacik ko slamat mnjalani operasi dgn jaya

    BalasPadam
  2. alhamdulillah sume ok..nnti aku up citer penang..

    BalasPadam
  3. kalu ader gambo, attach sekali, gambo beca penang ke..

    BalasPadam
  4. ade..ade..tp tak byk sbb byk shoot dr dlm kete...ujan plak tu....tak sempat nak shoot gamba beca tu...

    BalasPadam