Isnin, Jun 21, 2010

hidup lagi?

hello pengikut semua!!

okay, kali ni aku nak tau kalau-kalau masih ada pembaca lagi yang singgah kat blog aku ni. sebab kalau dah tak ada, aku ingat nak tutup saja blog ni. lagipun dah lama aku tak pos entri baru yang mampu menarik perhatian pembaca untuk singgah di blog ni.

jadi, aku minta tolong pengikut-pengikut yang ada ni, untuk tinggalkan komen dalam pos ni, samada aku teruskan atau hentikan saja blog ni. aku bagi masa seminggu untuk anda komen, kalau lebih dari lima komen, aku teruskan. kalau setakat 3 komen atau tak ada langsung, maka, sedarlah, aku akan hentikan blog ini. okay?

jadi, aku berharap pada anda semua, sebab aku pun sayang blog ni, banyak dah entri aku letak. jadi, tolong eh? :)

6 ulasan:

  1. jangan2..aku masih follow blog kau ok...

    BalasPadam
  2. aku juga...jgn berhenti

    BalasPadam
  3. brenti watpe. kita tulis utk diri sindri bro. sapa nak baca ikut diorang la. haha.

    BalasPadam
  4. berusahalahhhh! (tetiba muncul setelah kesian lama) blog ko mmg rawk lah, lagi² bila ada post psl nirvana.. hihi :D

    BalasPadam