Ahad, Ogos 23, 2009

injured

kau orang dah tengok belum video yang aku post sebelum ni? the band wagon tu?

hari tu aku bermain kejar-kejar dengan anak buah aku yang berumur hampir 2 tahun itu. aku mengejar ala-ala menari tarian dalam video tu. kemudian aku terlebih-lebih pula. melentur badan ke belakang dengan pantas, sebiji seperti langkah tarian dalam klip the band wagon tu.

sakit juga.

selang sehari lepas kejadian itu, pinggang aku sekarang sakit gila. aku perlu menegakkan badan sentiasa. nak bongkok-bongkok pun susah. dahlah tulang belakang aku itu memang dah siap-siap ada masalah. nak bangun, duduk, semua kena perlahan-lahan.

padan muka. lain kali lembutkan badan dulu sebelum apa-apa.

2 ulasan:

  1. jangan dibiarkan lama sakit pinggang tu.....

    cari tukang urut segera.....

    BalasPadam
  2. itula...dahla area belikat pon tergeliat...pakej..pakej...

    BalasPadam