Sabtu, Oktober 30, 2010

rimmel oh rimmel!

berminggu-minggu juga aku usha benda ni. ye la, aku dah ada 4 lipstik merah. tapi masalahnya warna dia sangatlah mengujakan. hari ahad lepas aku membelek lagi. segan juga dengan tuan punya kedai. dan akhirnya, aku nekad, hari selasa lepas, lipstik bertukar tangan.

DSCN0932edited

abaikan kulit muka yang huru hara itu. lipstik ni bukan finish lipstik. jadi maknanya ia boleh disapu terus pada bibir. tapi bagaimanapun untuk kesejahteraan bersama, sapulah lip balm secara kecil-kecilan dahulu. kalau yang terer tu boleh terus sapu lipstik merah ni pada bibir. tapi aku lebih suka sapukan dengan berus dulu, supaya tepi-tepi bibir tak comot dan kucar-kacir. lepas dah puas hati dengan kekemasannya, barulah aku sapukan terus lipstik tu ke bibir bagi meratakan warna serta menyerlahkannya sekali.

Jenis: Rimmel Colour Show Off in Red Fever (230)

Harga: RM26.90

Mana nak beli?: Guardian, Watson's dan farmasi atau kedai-kedai yang turut menjual.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan