Isnin, April 12, 2010

baju renang

aku tidur dengan penuh sabar semata-mata nak berenang dalam ni.

sekarang dah tegas, kena pakai baju renang. sebagai seorang yang tak peduli tentang semua itu, aku masuk juga dalam kolam itu dengan memakai t-shirt dan seluar pendek. alah, kita-kita saja.

kakak ipar aku dan seorang dari anak saudara aku juga memakai t-shirt. kemudian pak guard berdiri di tepi kolam. "ha, pakai t-shirt!" aku jawab selamba saja, "takde baju renang la.." dan berenang pergi. tapi nasib baik pak guard tak kerek, walaupun ada lagi seorang pak guard yang mengintai dari celah rimbunan pokok bunga kertas.

yelah pak guard, lain kali saya datang saya pakai bikini. tapi saya yakin pak guard akan kata, "sudahlah, tolonglah pakai semula t-shirt dan seluar pendek. T_T" heh!

2 ulasan:

  1. sacntek nye kolam ni, siap ade jejantas lagi kat tengah, coool..

    BalasPadam
  2. aha...tau takpe..dulu mase zaman muda2 penah la aku terjun dr atas jejantas tu..skang tidak lagi....

    BalasPadam